Promocje
Szafa aktowa Sbm 202 M - kolory
Szafa aktowa Sbm 202 M - kolory

1 168,50 zł

Cena regularna: 1 560,87 zł

Najniższa cena: 1 170,65 zł

950,00 zł

Cena regularna: 1 269,00 zł

Najniższa cena: 951,75 zł
szt.
Szafa aktowa Sbm 212 M - kolory
Szafa aktowa Sbm 212 M - kolory

1 439,10 zł

Cena regularna: 1 918,80 zł

Najniższa cena: 1 726,92 zł

1 170,00 zł

Cena regularna: 1 560,00 zł

Najniższa cena: 1 404,00 zł
szt.
Szafa aktowa SBM 203 M - kolory
Szafa aktowa SBM 203 M - kolory

1 291,50 zł

Cena regularna: 1 722,00 zł

Najniższa cena: 1 549,80 zł

1 050,00 zł

Cena regularna: 1 400,00 zł

Najniższa cena: 1 260,00 zł
szt.

Jak wybrać krzesło biurowe?

Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 0,01 zł 0.01
Cena netto: 0,01 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 1.66667
Producent: Lobby Meble
Kod produktu: 11111

Opis

 

Odpowiedni fotel do pracy biurowej to w zasadzie najważniejszy element naszego stanowiska pracy. Na fotelu spędzamy 8 lub więcej godzin dziennie, warto więc zadbać o to aby był wygodny i dobrej jakości. Dlatego postanowiliśmy przygotować poradnik, który w prosty sposób rozwieje wszelkie wątpliwości. Warto się z nim zapoznać, gdyż dobry fotel biurowy zapewnia wysoki komfort siedzenia, a jego właściwy dobór jest kluczowy dla zapewnienia sobie i swoim pracownikom zdrowego miejsca pracy.


1. Przede wszystkim siedzisko, jakie powinno być?

Dobre siedzisko powinno posiadać:

• możliwość równomiernego rozprowadzenia masy ciała, dzięki czemu możemy wygodnie siedzieć przez cały dzień pracy,
• odpowiednią, najlepiej regulowaną głębokość, powinniśmy móc wygodnie siedzieć z opartymi plecami i jednocześnie mieć zapewnione 7-10 cm odstępu pomiędzy siedziskiem a tyłem kolan.

 

2. Wsparcie lędźwiowe

 

Wsparcie dolnej części kręgosłupa to istotny element ergonomicznego krzesła. Jeśli nie jest ono wyposażone w odpowiednie wsparcie tej części, wymusza na nas złą pozycję siedzenia, przez co naturalna krzywizna pleców może zostać zaburzona.

Odpowiednio ustawione do wzrostu oparcie zapewnia stałą podporę dla łopatek i odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Dlatego tak ważna jest możliwość regulacji jego wysokości, zwłaszcza z punktu widzenia osób wysokich.

 

3. Zakres regulacji

Niezależnie od tego czy szukasz fotela do zastosowań okazjonalnych, czy też potrzebujesz maksymalnie wygodnego fotela do pracy przy biurku, zakres oferowanej przez fotel regulacji będzie miał bezpośredni wpływ na późniejszą wygodę jego użytkowania. Zasadniczo przyjmuje się, że im większy zakres możliwej regulacji ustawień fotela, tym lepiej dla jego przyszłego użytkownika. W praktyce najczęściej spotyka się fotele obrotowe z regulacją położenia wysokości siedziska i ewentualnie z regulacją nachylenia oparcia. Jest to niezbędne minimum, które pozwoli ustawić fotel w takiej pozycji, która zapewni nam wysoki komfort podczas pracy przy biurku.

Dodatkowe elementy, które mogą podlegać regulacji to:
• głębokość siedziska,
• kąt nachylenia oparcia i siedziska,
• szerokość i wysokość podłokietników,
• wsparcie lędźwiowe,
• kontrola siły oporu.

 

4. Wykonanie z oddychających materiałów

Aby zapobiec szybkiemu przegrzaniu się i spowodowanemu tym dyskomfortowi, krzesła w naszym biurze powinno być wykonane z oddychających materiałów.

Szczególnie polecane jest wykorzystanie membrany, siatki czy technologii AirCare System™, które zapewnią odprowadzanie ciepła i zapewnią wyższy komfort nawet przy długim siedzeniu.

 

5. Kółka - gumowe czy plastikowe?

Wśród kółek do krzeseł obrotowych najczęściej spotykamy się z plastikowymi lub gumowymi, które mają zastosowanie na różnego typu powierzchniach. Jeśli zamierzamy jednak nasz wygodny fotel biurowy użytkować na miękkiej powierzchni, takiej jak dywan, wykładzina i podobne - najlepszym wyborem będą plastikowe kółka. Jednak do powierzchni twardych zalecane są kółka kauczukowe (gumowe), które zapewnią bezpieczne korzystanie z fotela obrotowego na panelach, czy płytkach. Dobrym wyborem mogą być również kółka uniwersalne, które dobrze sprawdzą się zarówno w jednym i drugim przypadku.

 

Podsumowując

Idealne krzesło biurowe zapewnia: naturalne podparcie kręgosłupa, indywidualną regulację i duży zakres ruchu. Pamiętając o tych cechach, krzesło będzie nie tylko pasować do wnętrza ale też zapewni Wam wygodę i zdrowie. Jeśli dalej macie wątpliwości odnośnie ergonomii krzeseł zapraszamy do naszego salonu w Krakowie, przy ul. Pachońskiego 7a, gdzie jest możliwość przetestować TOPowe modele krzeseł i foteli ergonomicznych, a przy okazji chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wątpliwości.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl